04/06/2013

Ayla Menari Bersama Anastasia

Ayla Menari Bersama Anastasia. Hai kawan-kawan semua. Apa Khabar? Semoga sihat sejahtera. Untuk Puteri Anastasia dan kawan-kawan di Russia Привет всем друзьям. Что такое новости? Не будучи в состоянии здоровья ... Sekali Bahasa Russia Hehehe! 

Animasi Anastasia. Kisah Sejarah Empire Russian


Animasi Anastasia. Kisah Sejarah Empire Russian
Aylatasia

Siapa Puteri Anastasia

Yang pasti Puteri Anastasia bukan Girlfriend Ayah Cu! Hahaha.. Anastasia ni bukan orang biasa-biasa, anak Raja Russia ni! Anastasia merupakan salah seorang Puteri dari Czar Nicholas II, Kaisar terakhir Rusia sebelum pemerintahan diraja Russia digulingkan oleh pasukan komunis. Rasanya sekarang dah xde anasir-anasir Komunis di Russia, jangan takut ya..


Kat Mana nak Beli Kamus Bahasa Russia



Kat Mana nak Beli Kamus Bahasa Russia


Baca.. Baca.. Hafal.. Hafal.. Baca.. Baca lagi. Sekarang ni kena amik tau sepatah dua Bahasa Russia. Agak-agaknya banyak tak suku kata dalam Bahasa Russia ni ya..
Читайте дальше .. Читайте дальше .. Запомните .. Запомните .. Читайте дальше .. Подробнее. Теперь я должен сказать несколько АМИК знают русский. Не совсем-Я полагаю, много слогов в России Ni Я. ..

Peta Russian Empire merangkumi 9 zon Waktu Berbeza


Russian Empire merangkumi 9 zon Waktu Berbeza

Aduyai! Besau juga Russian Empire ni rupanya.  Rusia, ialah sebuah negara yang terletak di Eurasia utara. Ia merupakan sebuah negara republik persekutuan separa berpresiden yang terdiri daripada 83 subjek persekutuan. Dari barat laut ke tenggara, Rusia bersempadan dengan Norway, Finland, Estonia, Latvia, Lithuania dan Poland (kedua-duanya dengan wilayah Kaliningrad), Belarus, Ukraine, Georgia, Azerbaijan, Kazakhstan, China, Mongolia, dan Korea Utara. Ia juga bersempadan laut dengan Jepun melalui Laut Okhotsk, dan Amerika Syarikat melalui Selat Bering. Pada keluasan 17,075,400 kilometer persegi (6,592,800 batu²), Rusia ialah negara terbesar di dunia yang meliputi hampir satu persembilan kawasan daratan di seluruh Bumi. Rusia juga negara kesembilan teramai penduduk dengan 143 juta orang. Wilayahnya menjangkau seluruh Asia utara dan 40% tanah Eropah, merangkumi 9 zon waktu serta pelbagai jenis persekitaran dan rupa bumi. Rusia memiliki rizab galian dan sumber tenaga yang terbesar di dunia. Ia juga mempunyai hutan simpan terbesar di dunia, dan tasik-tasiknya mengandungi kira-kira satu perempat air tawar sedunia. Info Wiki
 

Miss Russia!
Ini pula Miss Russia! Baru la semangat Ayah Cu Aya.. Я тебя люблю Miss Russia


0 Comments Here:

Ayla Arissa Blog
Ayla Arissa Blog
Hootoh Blog Blogger Free Ping website and RSS feed